Az előző két bejegyzésben már olvashattál kétszer három olyan esetről, ahol egy grafika növeli a kisvállalkozások bevételeit. Íme az utolsó három olyan helyzet, ahol profi design-t alkalmazva a céged profitján is meg fogod érezni a változást.
7. Mit üzen a céged? Avagy: van már logód?
Nem, nem hiszem, hogy minden induló kisvállalkozásnak szüksége van logóra. Ugyanakkor vannak olyan piacok, vannak olyan vevők, akik kifejezetten érzékenyek az igényes megjelenésre.
Nem részletezem, hogy milyen a jó logó (talán majd egy másik cikkben), de hidd el, csak azzal, hogy profin mutatja be a vállalkozásod egy cégér, már nagyon sokat teszel azért, hogy meggyőzd a vásárlókat arról, hogy nálad költsék el a pénzüket.
És a logó is grafika. Azaz: egy jó grafika így is növelheti a bevételeidet.
8. Facebook, Insta rendben van?
Használod a közösségi médiát? Igen, sokan szidják, sokan imádják. Bárhogy is legyen, annyi biztos, hogy egyre kevésbé megkerülhetők ezek a felületek.
Vajon tudod, milyen az ideális képméret ezeken a felületeken? Vannak kreatív anyagaid, amikkel megjelensz? Egységes a kinézeted? Vagy éppen ellenkezőleg: szereted variálni a képi, videós, szöveges tartalmakat? Próbáltál már hirdetni, de nem értetted, miért nem fogadják el egyik-másik képedet? Esetleg a lényeges információt „levágta” a rendszer, vagy homályossá változott a fotód?
Mind-mind olyan eset, amikor érdemes egy hozzáértő segítségét kérni, ha éppen nincs tengernyi időd az ideális megoldás kikísérletezésére.
Pedig az ideális megoldás egy olyan grafika, ami növeli a vállalkozásod bevételét.
9. A honlapod
A vállalkozásod honlapja az egyik legfontosabb eleme az online jelenlétednek. Nem mindegy tehát, hogy hogyan alakítod ki. Ugye tudod, hogy a technikai megvalósításon túl a grafikai elemek is nagyban befolyásolják egy honlap használhatóságát? Nem, nem arra gondolok, amikor önmegvalósító designerek felesleges elemekkel tűzdelik tele az oldalt. Hanem arra, amikor a látogatót az első két másodpercben megfogod a honlapod kinézetével. Amikor végigvezeted a szemét, hogy végül nálad vásároljon.
Igen, a honlapod az egyik legfontosabb olyan felület, ahol a jól alkalmazott grafikai megoldások növelhetik a bevételed.
Ha úgy döntesz, hogy profira bízod a honlapod elkészítését, akkor keress meg bátran.
(Facebook, Instagram, Kapcsolat rész, vagy akár egy e-mail a kreativ kukac talentummobile pont hu -ra – ezek mind működnek. Köszönöm a bizalmat!)