Újabb három eset, amivel egy grafika növelheti a bevételeidet

vállalkozás grafika

Az előző bejegyzésemben már olvashattál három olyan esetről, ahol egy grafika növeli a kisvállalkozások bevételeit. Most mutatok újabb három helyzetet, ahol profi design-t alkalmazva a céged profitján is meg fogod érezni a változást.

Ezúttal a nyomtatott grafikák közül hozok példákat.

4. Szórólap

Ha marketingről van szó, nem csak az online marketing kerülhet szóba. Persze nem tudom, a te piacod milyen, de sok helyen nagyon hatékony tud lenni a mai napig a szórólapozás. Itt viszont borzasztóan fontos, hogy a figyelmet egyből megfogd. Hogy a szöveg olvasható legyen. Hogy a megfelelő pontokon alkalmazz kiemelést. Hogy a megjelenés összképe tükrözze a vállalkozásodra jellemző minőséget. Hogy ne egyből az első kukában landoljon az anyagod.

Egy jól kivitelezett szórólap, a megfelelő ajánlattal, a megfelelő célcsoportnak képes lehet a bevételeid növelni. Igen, ez is egy grafikai munka!

5. Írj könyvet!ebook

Jó, jó, tudom, ezt már sok marketing-gurutól hallottad, és biztos megijesztett már egy párszor a gondolat. Vagy éppen elgondolkodtatott.

Nem feltétlen kell egy nagyszabású szakkönyvre gondolni egyből.

Akár egy rövid, szakmai titkokat, tippeket tartalmazó pdf-ről is lehet szó. Olvastad az 1. tippet ebben a cikkben? Igen, csali is lehet egy e-book. De még ha ingyenes tartalomról is van szó, nem mindegy, hogyan néz ki az a bizonyos könyv. Egy könyvborító nagyon sokat számít akkor, amikor az érdeklődő az olvasás (vagy a nem olvasás) mellett dönt. Fontos, hogy igényes, vonzó, a könyv értékét közvetítő anyagot adj ki a kezedből.

Igen, megint egy lehetőség, ahol egy jó grafika közvetlenül növeli a bevételeid.

6. Levélpapír, árajánlat

Hogyan kommunikálsz a vevőiddel? Netán cégekkel dolgozol együtt? Nekik milyen árajánlatot küldesz? Alkalmazol az e-mailjeidben aláírást? Az hogy néz ki?

Egy árajánlat megírásakor bizony érdemes egy kicsit a külsővel is törődni. Nagyobb eséllyel olvassák el és választják a te ajánlatodat, ha már ott látják: ez a jelentkező igényesen dolgozik.

Profibb összhatást érhetsz el, ha a céged minden kommunikációjában megjelenik egy-egy egységes grafikai elem. És hát, mindenki profikkal szeret dolgozni, nem igaz?

Igen, ez megint egy olyan pont, ahol néhány grafikai elem alkalmazása növelheti a céged bevételeit.

 

Kíváncsi vagy a többi tippre? Hamarosan jön a következő három!

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük