Segítség a hírlevélküldéshez, honlapkészítéshez.
Gyakran szembesülök azzal, hogy a kisvállalkozók (és az írók) valami elképesztő bonyolultnak érzik azt, hogy számlákat küldjenek ki a vásárlóiknak.
Valójában teljesen rossz oldalról közelítik meg a folyamatokat. Sokszor tapasztalom magam is azt, hogy attól, hogy valaki jelentkezik egy tanfolyamra, még nem biztos, hogy valós, fizető vásárló lesz belőle. (Sajnos…) Ezért teljesen felesleges azonnal hivatalos számlát kiállítani minden jelentkező számára. (Hiszen akkor mennyit sztornózhatnánk!) Teljesen jól működik, ha egy hírlevél-küldő segítségével bekéred az adatokat, majd e-mailben küldöd el a fizetési információkat. (A számlát pedig később, a fizetés valós beérkezésekor állítod ki.)
Így nincs szükség arra, hogy túlbonyolított rendszerek segítségével kössük össze a számlázó fiókot az oldallal és a levelező-rendszerrel.
Az is igaz, hogy egy darab e-mail nem e-mail.
Sokan azt hiszik, ha elküldtek egy levelet, akkor azt minden bizonnyal meg is kapta a címzett, és el is olvasta. A valóságban azonban a levelek jó nagy százaléka a „Levélszemét/Egyéb/Promóciók” mappák valamelyikében végzi.
(időszakosan elérhető)
A másik eset, hogy ugyan megkapja rendben az e-mailt a címzett, de valamiért elfeledkezik róla. Például, mert telefonon olvasta, és onnan nem szeretne fizetést intézni. Vagy miután olvasta, arra járt a főnöke/férje/felesége/gyereke/anyósa… (folytatható a sor), és abba kellett hagynia a folyamatot.
Ezért egyáltalán nem szégyen többször kiküldeni ugyanazt az e-mailt. Különösen, ha fizetési tudnivalókat tartalmaz…
Most azt mutatom meg neked, hogyan hozhatsz létre gyorsan és egyszerűen a korábban már létrehozott űrlapodhoz kapcsolódóan egy automatikus hírlevél-sorozatot.
A videóban a Mailer Lite rendszerét használom. Ha még nem ismered, akkor nézd meg a linkre kattintva ezt a nagyszerű hírlevélküldő-rendszert.
Kattints ide: MailerLite
De ha már itt tartunk…
Az automatikus hírlevél-küldés természetesen nem csak díjbekérő e-mailek küldésére alkalmas.
Tökéletes abban az esetben is, ha egy előre beállított folyamaton szeretnéd végigvinni a látogatót.
Példa:
Elkészítesz egy 8 levélből álló sorozatot, melyben hasznos tartalmat adsz át a látogatódnak. A hasznos tartalom eléréséhez azonban regisztrációt kérsz (hiszen másként nem kapja meg a leveleket). A nyolc levél után még sorban két e-mailt beállítasz, ahol az ingyenes oktatás után most már a fizetős anyagaidat mutatod be.
Ez rendkívül hasznos, hiszen értékes tartalmat oszthatsz meg a vevőiddel.
Ki ne hagyd ezt a lehetőséget!
És hogy hogyan készíthetsz ilyen, automatikus hírleveleket?
Ebben a videóban ezt mutatom be.
(Védett tartalom, olvasásához regisztráció és előfizetés szükséges!)