You are currently viewing Hírlevél, ami elad

Részletes lista a hírlevélküldéshez

Készen van a honlapod, jöhetnek az vásárlók, csemegézhetnek a tartalomban óraszám. Azonban nagyon fontos, hogy ezeket a vásárlókat magad mellett tartsd. Ennek a legegyszerűbb módja, ha megkéred őket, hogy e-mailben üzenhess nekik.

Korábban már beszéltem arról, hogy a honlapod célja az lesz, hogy a kósza érdeklődőből elkötelezett vásárlót varázsoljon. (Például itt: Webáruház létrehozása előtt) Ebben fog neked segíteni az e-mail rendszer. Az egyszerűség kedvéért a kiküldött e-maileket hírlevélnek fogjuk nevezni, de majd meglátod, hogy a legtöbb e-mailben nem egyszerűen híreket közölsz.

A hírleveleknek több fajtája is van. Most arról beszélnék, amikor előre időzíted a kiküldött levelek sorát.

Hírlevél-sorozat: egy eszköz, ami elad!

Nagyszerű lehetőségeket nyit meg az előre beállított hírlevél-sorozat. Ilyenkor a leveleket előre megírjuk, a küldő rendszerben pedig beállítjuk, hogy a feliratkozáshoz képest milyen időközönként kapja meg az olvasó a leveleket. Ezért szoktuk ezeket automatikus, vagy automatizált hírleveleknek is hívni. (Ilyet könnyedén állíthatsz be például a MailerLite hírlevél-küldő rendszerben.)

érdeklődőből webshop vásárló hírlevél segítségével

Az ilyen hírlevél célja, hogy az érdeklődőből elkötelezett vásárló legyen. Ez persze eladáshoz is vezet, de ne azon járjon az agyad, hogy vajon hogyan fogsz eladni, hanem azon, hogyan mondhatnád el, hogy a te üzeneted mennyire fontos, és mennyit fog segíteni a leendő vásárlódnak.

Miért automata?

Ezeket az e-maileket azért hívjuk automatának, mert bármikor, bárhol feliratkozik a vásárló, ezeket meg fogja kapni.

Ez segít, hogy a vásárlód

  • ne felejtsen el
  • mindig kapjon híreket felőled, és így ne „hűljön ki a lista”
  • még többet tudjon meg rólad
  • érdeklődését felkeltsd a további termékeid iránt.

WEBOLDAL ELEMEZÉS
Nézd meg a különleges ajánlatom!
(időszakosan elérhető)

Segít neked, mert

  • egyszer kell megírnod, és utána lazíthatsz
  • akkor is előnyhöz jutsz, ha közben mást csinálsz (dolgozol, pihensz, alkotsz)
  • koncentráltan hozod létre, így beleteheted a maximumot.

Most pontos receptet adok ahhoz, hogyan építs fel egy olyan hírlevél-sorozatot, ami segít eladni a termékeid.

Lépésről lépésre mutatom be, hogy hány darab emailre van szükséged, és hogy ezeknek pontosan mi legyen a tartalma.

Ha eddig ötleted se volt arról, hogy mit kezdj a feliratkozóiddal, akkor most majd rájössz, milyen könnyen haszonsíthatod az email listád. Ha pedig már volt beállított hírlevél-sorozatod, de nem teljesített jól, akkor itt az ideje, hogy átnézd a levelek tartalmát.

Ha már megírtad a leveleket, de nem tudod, hogyan jelenítsd meg azokat a blogodon, vagy szeretnéd az egyedi design-t is érvényesíteni a hírleveleidben, akkor keress bátran, segítek! Ha kérdésed van, írj a kreativ@talentummobile.hu email címre.

(A cikk további része védett tartalom, olvasásához regisztráció és előfizetés szükséges!)

A további tartalom megtekintéséhez be kell jelentkeznie. Kérjük . Még nem előfizető? Csatlakozzon hozzánk!

Vélemény, hozzászólás?