• Post category:Blog
  • Reading time:5 mins read
You are currently viewing 3×3 eset, amivel egy grafika növelheti a bevételeidet

Az első három…
Ha eddig azt hitted, hogy a grafika csak valami felesleges, haszontalan csiricsáré, akkor itt az ideje, hogy elgondolkodj. A vállalkozásod számos pontján lehet szükséged grafikai elemekre. És bizony, nem mindegy, hogy az a grafika milyen lesz. Kapásból mutatok háromszor három olyan helyzetet, ahol profi design-t alkalmazva a céged profitján is meg fogod érezni a változást.

Most nem fárasztalak egyből mind a kilenc tippel, jöjjön gyorsan az első három!

1. Csali

Csali, lead magnet, vevőmágnes… sok-sok elnevezése ismert ennek a marketing-eszköznek. Tudod, ez az, amikor ingyen kínálsz valamit, amiért cserébe elkérheted az érdeklődő e-mail címét, telefonszámát, elérhetőségét. Ha még ismeretlen számodra ez a megoldás, akkor kérlek, nézz utána. Annyi biztos, hogy egy jól felépített érdeklődő-listának könnyebb eladni a legtöbb kisvállalkozás számára.

És a legkönnyebben az online csalit tudod az érdeklődőkhöz eljuttatni. Azaz: valamilyen azonnal elérhető, praktikusan letölthető anyagot tudsz átadni.

Erre nagyszerű megoldás lehet, ha valamilyen grafikai munkát adsz át a feliratkozóidnak.

Lássunk néhány példát!

Egy mesekönyveket kiadó ügyfelemnek letölthető, és nyomtatható könyvjelzőt készítettem csali anyagként. Egy anyukákat megcélzó vállalkozás részére bevásárló-listát állítottam össze, a vállalkozás logójával, elérhetőségével. Egy kamaszoknak szóló oldal számára menő, ugyanakkor praktikus, tanulást segítő lapokat készítettem.

A te célcsoportodnak mire lenne szüksége? Ha online letölthető kisgrafikai megoldásokra van szükséged, keress meg bátran! (Facebook, Instagram, Kapcsolat rész, vagy akár egy e-mail a kreativ kukac talentummobile pont hu -ra – ezek mind működnek. Köszönöm a bizalmat!)

2. Ajándék a terméked mellé

Nemrégiben egy webshopból rendeltem táskát, és rendkívül örültem, amikor a kézhez kapott csomagban a terméken kívül egy apró ajándék is fogadott. Mégis hiányérzetem volt, mert az (egyébként pár száz forintos) ajándék mellé nem kaptam semmilyen tájékoztatást. Mennyivel jobban hatott volna, ha kapok egy kis kártyát, rajta egy-két köszönő szóval és a vállalkozás elérhetőségével!kisgrafika köszönő cetli

Egy igényes grafikát, amihez kellemes érzés társul (ajándékba kapta a vásárló), szívesen megőriznek a vevők. És a legközelebbi vásárlásnál biztos, hogy előbb jutsz te az eszükbe, mint a konkurenciád.

Bizonyos termékeknél maga a grafikai munka is lehet az ajándék. Egy könyvhöz egy könyvjelző, egy bevásárló-szatyorhoz egy laminált, és újraírható bevásárló-lista … mind-mind alkalmas arra, hogy önmagában ajándékként szolgáljon. Persze mindegyiken rajta a céged elérhetőségével – hogy később is megtaláljanak a vásárlók.

Látod, így is növelheti a céged bevételeit egy grafika.

3. Banner

Hirdetnél? Lehetőséget kaptál egy nagy portálon, hogy kikerüljön a céged anyaga? Megjelennél egy gyűjtő-oldalon?

Több, mint valószínű, hogy nem csak a te vállalkozásod kerül ki egyedül az adott felületre. Ezért lényeges, hogy kiemelkedj a tömegből. A célod az, hogy a vásárlókra minél gyorsabban hatást gyakorolj. Ezt pedig nem a szövegírással, nem a befizetett pénz mennyiségével fogod elérni, hanem a profi grafikával.

A gagyi, csúnya, vagy egyszerűen a figyelemfelkeltésre alkalmatlan bannerekkel, hirdetésekkel csak a pénzt fogod kiszórni az ablakon. Érdemes tehát ezek elkészítésére időt, pénzt és energiát áldozni, mert bizony jócskán megtérülnek.

Igen, így növelheti egy grafika közvetlenül a bevételeid.

Kíváncsi vagy a többi tippre? Hamarosan jön a következő három!

Vélemény, hozzászólás?